cansualisa Kızlar acayip belim ağrıyor ağlıyorum ağrıdan geçmiyor altıma vuruyor kasılmam yok ara da oluyor karnım yumuşak uzanıyorum olmuyor oturuyorum olmuyor kızım bir yandan zorluyor hasta duşta aldım sıcak yok bana mısın demiyor ne yapabilirim başka🌺🙏
Anneyimmm34 cansualisa benimde belim çok ağrıyo yatarken bile ağrım oluyo anlamadım sızlıyo sankı belim
teachervera cansualisa Sende Bi kurtulsaydn canım ☺️nedense hep sen benden önce doğurursn gibi geliyordu ☺️
Gamzee23 cansualisa kaç haftalık oldun canım belki haftana göre normaldir ağrıların umarım tek seste kurtulman nasip olur inşallah kucağına sağ salim almayı nasip etsin Rabbim 🤲♥️
cansualisa Anneyimmm34 evet kuzum nasıl ağrıyor az dolaşıyorum bu sefer altıma vuruyor kasıklarıma yatıyorum yok oturuyorum yok kızımı doyurucammm battaniye altından çıkamıyorum düşün :(
Anneyimmm34 cansualisa benim yatınca ağrıyo kalktığımda arada alttan vuruyo karnım taş kesiliyo ama karnımda sancı ağrı yok kuzum sende dikkat et olmadı bi doktora sor
cansualisa teachervera sorma kuzum vallahi yürüyemez hala geldim düşün kayınvalideme çıkamadım bugün çok zorladı beni ağrım fazlalastıııı Yardım etsin Rabbim gerçekten :( 11 Ocak ya geliyor teyzesi inş
teachervera cansualisa Ay az kaldı canım ☺️inş doğumun da çok güzel geçer. Sen dinlemene güzel beslenmeye bak.
cansualisa teachervera kuzum bir de burnum akmaya başladı habire çorba ihlamur içiyorum peynir yedim o kadar
cansualisa Aleynaerayy22 vallahi bilmiyorum ki kuzum benim hala kopuyo yok bana mısın demiyor baktım leke falan da yok
Aleynaerayy22 cansualisa bazı kişilerde leke olmayıp su falanda gelmeyip doğum başlayabiliyormuş ya canım görün bi doktora valla ne olur ne olmaz sancıların gelmiş olabilir bide sık sık diyosun
cansualisa Anneyimmm34 eğer bir kaç saat daha devam ederse soracağım kuzum çok ağrıyor ya arada karnım sertleşiyor kasıklarım da hissediyorum yürüdükçe altıma vuruyor
cansualisa Anneyimmm34 evdeyim kuzum bir yere gittiğim yok kızım domuz gribi ama çok şükür iyi burnu akıyor benim de gece ateşi çıkmadı şükür Cuma’ya kadar ilaçlarına devam
teachervera cansualisa Bebiş gece uyumuyor uykusuz geceler yaşıyorum 🤣uykuyu, yatakta uzanmayı çok özledim. Sen şimdi kaç hafta kaç günde ameliyat olacaksın
Aleynaerayy22 cansualisa doktoruna yaz asko ben bile korktum valla doğumuna da var ama erkenci biraz diyodun geçenlerde geliyo olabilir bak
Pearlyy cansualisa ay hadi ya ben o kadar kötü olduğunu düşünemedim, bi fizik tedavi uzmanına mı görünsen belki rahatlatacak yolu vardır😕