asminko345 Selcannnn Aynen kuzum ya valla 30 haftalık gebeyim dedim ama 1000 mg verdi çok fazla enfeksiyon var dedi hayırlısı neyse o olsun hakkımızda kuzum benim 💋
asminko345 Ilkgozagrimiz Evet kuzum ama çürümüş içi gittim doktora 11 de antibiyotik verdi enfeksiyon varmış 8 ine çağırdı tekrar temizleyip dolgu yapacak
Nur-yagmurr asminko345 bence gidip geçici dolgu yaptır benimde düşmüştü dünlerce ağrı çektim ağladım sonra gittim dişçiye küçük bi parça koydu rahatladım zaten dişçide sana yapılıp yapılmayacağını söyler haftana göre