asminko345 bn 27 haftalıkta yirmilik dişimi çektirdim. 32 haftada ise ön dişim kırıldı ona gecici dolgu yaptırdım. Kadın doğum doktorum diş tedavisi yaptırabilirsin dedi. Bnce dişciye git dişe birsey uyguluyacaksa eger kadın dogumcunun onayu ile yapıyor. Gecmiş olsun:)