1bade Kızlar ben yiyip içmeme dikkat etmeye başladım ama biraz göbeğimden rahatsız oluyorum ve hızlı kaybetmek isitoyorum gebelik olmadan tabi… bana 8 seans verildi Cuma başlayacağım fakat ödemeyi henüz yapmadım sizce kalıcı olur mu spor ve su ile yaptırabilir var mı geniş bir konu onerilerinizi beklerim?🫠🙏 (Gebe değilim hiç gebe kalmadım)
egemomss 1bade Benim arkadaşım gidiyor bölgesel incelemeye yeşil çay,bol su ve dikkat etmesi gerektiğini söylemişler. Arkadaşım çok fazla dikkat etmediği için ben çok bir fark göremedim açıkçası. Sezeryan doğum yapmıştı 1,5 yıl önce. Sezeryan göbeği var.
Esraliiii 1bade spoara gitseniz daha cabuk sonuc alırsınız makineyle yag gitmesi bana inandırıcı gelmi
Summerwine 1bade yani bana böyle şeyler yalan geliyor tek gerçek doğru beslenme ve spor.E işin içinde influencer olduğunda da çok çok az kişiye güveniyorum.Bunlarinda tek amacı ürünlerini pazarlayip daha çok para kazanmak bana inandırıcı gelmiyor.Cogu işlemlerde yapılan öncesi sonrası fotolarlada oynuyor.Ona vereceğim parayı güzel bir salona veririm hem stres atarım hem de mis gibi sporumu yapıp sağlıklı kalirim
Fuhen 1bade ben antrenörüm efor sarf etmeden verilen kilo hem sağlıklı hemde kalıcı olmaz kesinlikle tavsiye etmiyorum güzellik merkezlerinde olan hicbirseyi tavsiye etmiyorum açıkçası hareket ederek eforla verilen kalori kalıcı olacaktır☺️ ben kesinlikle bir seye başlamadan önce bakarım bu mesleğin sahibine ne kadar faydası var diye benim ikinci gebeliğim sezeryan oldu ilk doğum 18 hafta kızım şimdi 52 kilo 170 cm boy benim kesinlikle hareket diyorum ☺️
1bade Fuhen çok teşekkür ederim bu konuda bilgili ve mesleğinizin olması bana daha çok yardım etti. Evet eşimde hareket etmeden olmaz dedi bende spora gitmek yerine evde yapsam haftada 3 kere yeter mi acaba onu düşüyorum. Yarım saat 40 dk vs. Yürüyüş yapamam hava buz gibi :(
Btl_zngn 1bade ben gittim 4 seans hicbir ise yaramadi oype videolarda izlendigi gibi olmadi ben tek seansta o kadar gitmesinin yalan oldugunu dusunuyorum
Btl_zngn 1bade en iyisi cunku para tuzagi hep ayni yalan herkesin vucudu farkli diyolar sorunca ama cevremde giden arkadaslarimda ilk seansta oyle wow bi etki gormedi.
Hilaynur 1bade gitmiş biri olarak söylüyorm boşa para tuzagı arkadaşlar 3 kuzen gittik 2 şer bin tl verdik çektigimiz acısa cabası olarak kaldı kardeşimin baskıdan karnı morardı ertesi gün iptal etmek istiyorz dedik kabul etmediler 4 seansa kadar gittik hiç bir incelme vs olmadı o resimler falan oynanıyo snaırım çünkğ bizide çektiler bizede öncesi sonrası yaptılar gösterdiker aynada bakıyorm fotoğraftakiyle alakası yoktu yasa şöyle düşünün bi hamuru yoguruyorsunuz baskıyla şekil veriyorsun hamur sonra geri şişiyo öyle birşey sonrasında kendim yürüyüş ve aralkklk orçlar 13/14 kg verdim hiç böyle şeylere para yatırmayın spor yapmadan öyle incelmek mümkün degl
1bade Hilaynur çok tesekkur ederimmm. Iyiki yazmışım. Benden 3800 istendi iyiki vermedim. Bende aralıklı oruç yaptim ama istediğim şeyi de az az yiyebiliyorum siz nasıl yaptınız