Gulluklc16- canım bugün gittim doktora keseyi gördü tek olarak normalde 6+5 haftalıgim ama hemşire beş buçuk haftalik hamilesin dedi haftaya kalp atışını dinleyebilirsin dedi ama şöyle bir durum da var pazartesi lekenme tarzı kanamam oldu doktora gittim keseyi ve yolk keseni vs gördü daha net görsün diye vajinal baktı orada net bebeği gördü kalp atışını da gördük 6+1 günlük demişti nie hemşire böyle bişe dedi anlamadım birde artık karından bebeğinde görünmesi gerekmezmiydi. İlk gebelikte keseyi gördükten sonrasini hatırlamıyorum o.yizden bişe düşünemiyorum