Merhaba kızlar 16 Aralık transfer oldum
5.gun embriyosuydu.
26 Aralık test sonucu 239.5
28 Aralık test sonucu 522.4
Doktorum üçüncü teste gerek olmadığını 10 gün sonra gel kese için bakalım dedi.
6 ocak cuma günü gideceğim kese görünürmu acaba.
En çokta lkan değeri mi merak ediyorum nekadar arttı diye. İkinciden sonra yaptirmadim doktoru dinledim