Bilge9 haklısınız demi yani kendimi neden zorlayacağımki çatımın da çok müsait olduğu söylenemez zaten bende hani ne biliyim normal doğumu da deneyebilseydim suni verilmese kendi sancımla nası olurdu acaba diyorum 🫢 sadece merak işte ya ☺️ Ama sizde hiç korkmayın endişelenmeyin İnşaAllah genel de uyanması da zor ve de bebeğinizin ilk anı kaçmış oluyor .. İnşaAllah spinal daha rahat ilk anına şahit oluyorsunuz🤗