Merhabalar hanımlar ben 27 haftalık hamileyim şehir hastahanesinde cevat Rıfat cundubey e gidiyordum şimdiye kadar ama son kontrol ümde ona randevu bulamadım erdem Şahin diye.bi doktora gittim doçent mis sanırım onu da çok beğendim aşırı ilgili samimi şimdi hangisini secsem karar veremedim erdem sahin de çok bilgili ve sevilen bır doktormus Cevat bey de öyle ama.sezeryan olacağım ben 2 ci gebeliğim sizce hangisini tercih etmeliyim ilk gebeliğim de fakülte de doğum yapmıştım 🙏🏻