Ben de green clean markasının babys green ürününü aldım. Yumuşatıcıları biz bile kullanmamalıyız doktorlar bebeklerde hiç önermiyorlar. Bebişimizn kendi kokusu yeter 💕 granül sabunlar da seyreltilerek makineye koyulması gerekiyor. yeterli ısı kullanılmaz ve erimezse makinede birikip makineyi bozabiliyormuş 🤗