Benim nişanım süt beyazı gibiydi herkesin bence farklı peşine suyum geldi önce içimde bişey pıt etti sonra su geldi zaten bütün eşortmanım ıslandı sakin oldum üzerimi değiştirdim duş aldım hastaneye gittim kontrolüm vardı zaten sonra sancılarım geldi suni ile destek vererek normal doğum oldu allahım hepinizi kurtarsın 🙏❤️