Bende wc ye gittiğimde çamsşırımda sümüksü bişey vardı peçeteye aldım baktım afedersiniz ama burnumuzdan çıkan kadar az bişeydi. Sümüksü biraz jelimsi bişidi acaba nişan mı doktora yazsam mı bilemedim. 36+1 bizimde sadece regl ağrıları gibi kasık ve belim ağrıyor 1 haftadır ptesi doktordaydım nst de bişey çıkmadı