Bnurr S_M benim de sadece göğüs hassasiyeti vardı başka belirti yoktu bende baska belirti gostermedigim için adet olucam sanıyordum ama gebelik çıktı 🥰
Bnurr S_M Adetim 3 gün gecikmişti kan verdim, öğrendim 🥰 baska belirtim olmadı kasık ağrısı, bel ağrısı gibi
Cubukmakarna Tucemsiiii adetim geçmişti 2-3 gün sanırım. İlk hamileliğimdi o :) şimdi 1 aya 2. Yi doğurcam:) ikimci de kan testiyle uğraşmadım. İlkindeki heyecan olmuyor😅
S_M Bnurr benim çok fazla kasık agrim oluyor😊 adetime 5 gün var yarın tahlil versem çıkar mı acaba olumsuz bi sonuç almaktan da korkuyorum açıkçası
Dilekbzd Tucemsiiii iyi akşamlar ben acil hemşiresiyim bizim hastanede beta değeri yüksek çıktığında laboratuvarlar numuneyi tekrar çalışır sizinkini 3 defa çalışmışlar ondan dolayı 3 kez görünüyor
Tucemsiiii Dilekbzd teşekkür ederimmm🧡🧡 doktora da sordum sistemsel olabilir dedi hepsi aynı sonuç zaten falan dedi