S_M bazen gerçekten psikolojik olabiliyor. Benim belirtilerim göğüs hassasiyeti kasıkta batma sarımtırak bi akıntı ve sık idrar canım
Ama geçen aylarda böyle her belirtiyi gebeliğe yoruyordum ve beni aşırı strese sokuyordu bu ay ovulasyon testi kullandım çok rahattım yüzden en ufak bir şey gebeliğe yormadım stres yapmadım aklıma getirmedim bir baktım hamileyim İnşallah sağlıklı bir şekilde ilerler dua edin 🙏