Aysenur46- görürsün kuzum görürsün inan bende korkuyorum halen sanırım kucağımıza alana kadar da korku devam edecek 24.haftamda atıldı dikiş yatıyorum sürekli yemek yiyorum ve tuvalet başka da evin içinde kısa kısa yürüyüşler işte sürekli yatmayla bu haftaları gördüm 36haftaya gircm bugün bir hafta sonra alacak doktor bebeği 37 de korkuyorum 😦