Zeze1792 Sevin21 Ben çok panik biriyim. 18. Haftadayım ve neleri aştım bilseniz 😊 insan her şeye alışıyor. Bebeğim iyi olsun da bana ne olursa olsun diyor. Siz doktorunuza güvenin ve nasıl daha iyi görülecekse o şekilde bakmasına izin verin derim.
Sinem0135 Sevin21 kuzum bende önermiyorum zaten benim doktorum daha haftam çok küçüktü baktı bende istemedim. Kanamam oldu ondan sonra . Sen bekle regllin üzerinden 2 hafta geçsin normal baktır
Bnurr Sevin21 İnce çubuk gibi ama kaygan oldugu icin nasıl iceri girdiğini anlamıyorsun nefes al, nefes verdiğinde içeri girmiş oluyor kendini nefese odaklarsan hiç hissetmezsin. Acı eşiği düşük birisiyim 1 gram acı yok hiç korkmayın
Ilayda01 Sevin21 bence doktora gitmelisin bende 4+2 de gördüm keseyi kucucuktu ama göründü ve saglikliydi suan 6+0 dayız 2 kere gittik 2.gidisimizde keseriz büyümüş ve saglikliydik
Gulsaharen92 Sevin21 haftaya kese görünür ama kalp atışları için 2 haftası var canım benim ikinci gebeliğim daha çok yeni 4 haftalık
Seda161616 Mysmrt yurtdışında ilk 5 ay çocuk sadece vaginal ultrasonla kontrol ediyor maalesef bizim ülkemiz de bazı batıl düşünceler ve bilinçsiz konuşmalar yüzünden insanlar bunun düşüğe sebep olacağını düşünüyor vaginal ultrasonun hiçbir zararı yok