papatya-0 yaağğ çok teşekkür ederim ilk görümcem kutladı bide ikinizi valla çok teşekkür ederim ❤️
Aysnr11 çok saol kuzum benim test konusunda kararsızım maalesef bugün bı kahverengi kanamam oldu ama kırmızıya dönmedi benim normal reglimde reglimi görür görmez ağrım olurdu bugün saat 3 te gördüm hala ağrım yok bı saat önce fekan da tuvalete gittim kahverengi lyid hala bide bugün tuvalette gittiğimde afedersin idrarla hiç bişey gelmedi yani klozette hiç bı kan vs hiç bişey yoktu bende peçeteyle bı sildim o zaman gördüm bakalım devamı gelicek mi bakayım gelmesse öyle testi yapicam