Aysnr11 Bir kalp durması (17.09.2021) ve bir boş gebelikten (08.08.2022) sonra yeniden bebek istiyoruz yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum ama bir o kadar da anne olmak istiyorum. Son kürtajdan sonra ilk denememiz 2 gündür kahverengi leke ve göğüs ucunda sızlama var BAT 18 ocak umarım hamileyimdir.🤲🏻 Allahım isteyen herkese anne olmayı nasip etsin inşallah 🌸 sizlerin bat kaç ? Bu ay bekleyen var mıı ? 🌸💖
MorKelebek54 Aysnr11 kuzum valal regli tarihimi bende tam anlamadım. Son 3 aylık verilere göre 30 günde bir adet oluyorum buna göre de 8 Ocak regli tarihim. Ama normalde ben 28 günde bir felan oluyodum. 28 gün olarak saydigimda ise 5 Ocak. Yani ne kadar var reglime bilmiyorum açıkçası 😂😂 sinirlerim bozuldu artık ne düşüncegimi bilemedim benim de bı belirtim yok 20 Aralık’ta çatlatma iğnesi oldum beklemedigim bı iki gün daha. 5 Ocak doğum günüm testi o gün yapmak istiyorum en azından gebeysem en büyük hediyem olur diye düşündum inşallah vardır rabbim isteyen herkeze nasip etsin inşallah 🤲🤲
minikmucizeemaak Aysnr11 Bat 15 geçen ay kimyasal gebelik yaşadım maalesef 😔 Bu ay hepimiz sağlıkla bebişlerimizin haberini alalım inşAllah ❤️
Aysnr11 MorKelebek54 İnşallah hediye gibi gelir🌸 Benim de adetim pek düzenli sayılmaz kürtajlardan sonra düzen oturmadı bir türlü ama takvim uygulamasına göre 18 ocak beklenen gün hayırlısı olsun hakkımızda inşallah pozitif sonuçlar alırız 🌸💖
papatya-0 MorKelebek54 bugün doğum gününüz o zaman doğum gününüz kutlu olsun umarım hayırlı güzel haberler alırsınız 🥰🙏
Esliasu Aysnr11 bende istiyorum bugün aşılama yaptırdım Allah’ım hayirlisini nasip ederse tutar inşallah😔
babygst Aysnr11 17 ay sabırla bekledim maalesef olumlu bir sonuç alamadım eşimin sperm sorunu var hareket yavaş morfoloji bir bu yüzden Ocak ayında yani bu ay tüp bebek başlıyoruz hakkımızda hayırlısı olsun beklemek çok zor çünkü yıpratıcı
Aysnr11 minikmucizeemaak Benim bat 18 ama adetten 3-4 gün önce test yapmayı düşünüyorum o zamana kadar anca dayanabilirim çünkü 🤭 İnşallah bu ay hepimiz güzel sonuçlar alırız 💖
Aysnr11 Hamile_Teacher Valla ben 18 ocağa kadar bekleyemeyeceğim zor tutuyorum kendimi adete 3-4 gün kala yaparım test. 🤭 Belirti falan var mı sizde ?
Aysnr11 babygst Hakkınız da hayırlısı olsun inşallah yeni yıl yeni umutlar olsun ilk deneme de tutar inşallah 🤲🏻🌸
MorKelebek54 Aysnr11 daha var o zaman kuzum regline de sen yine ayın 20 sini fekan bekle bakalım ne olcak inşallah güzel haberler alırsın kuzum şimdi test yaosan çıkmaz gebelik varsa bile bir iki haftalık felandir kan da versen negstif ciksr. insallah guzel haberlerle gekirsin kuzum buralara 🤲🤲🤲
minikmucizeemaak Aysnr11 Bende normalde hep öyleydim ama geçen ay kimyasalı anlayınca beklemeyi düşünüyorum sabredebilirsem 🥹 Çünkü erken öğrenip kimyasala dönünce çok üzüldüm
Hamile_Teacher Aysnr11 şuan belirti yok yumurtlamam yarın sona erecek siz ne zaman birliktelik yaşadjınız hangi tarihlerde?
Aysnr11 MorKelebek54 İnşallaahh inşallah 🌸 beklemek o kadar zor ki yapım gereği biraz da sabırsızım nasıl bekleyeceğim bilmiyorum bir an önce ayın 18’i gelsin istiyorum 🤭 Bu ay bekleyen herkese nasip etsin rabbim inşallah 🤲🏻