38+6 yım benimde çatı muyanesi yapıldı ve hıc ama hıc dogum kanalına birazcık bıle gelmemış dedı. Ve catı darmı degılmı hıcbırseyde anlasılmadı. 10 günde gelmese dogumu yaptırcaz dedı napcam bılmıyorum. Smdı dıger muyanede tekrarmı bakılcak catı muyanesı anlamadm onu.