Nuraaaa Aystsn 40 +1 haftalık olduk 2. Hamilelik gelen giden yok perşembe tekrar kontrolüm var dr son 2 haftadır bebek gelsin mi artık diyr soruyor ilk doğum sun sancı ile oldu buda istemiyorum ama hakkımızda hayırlısı
Aaaassss Aystsn yarın bakılacak en som 38 de bakılmıştı yumuşama ve parmak ucu kadar açıklık vardı o zaman
gulbis1 Kızlar biz şuan 38+5 olduk, geçen hafta kontrolde çatı muayenesi oldum müsait olduğum hatta 1cm açıklık oldugunu söyledi doktorum. Yarın yine kontrolüm var her hafta bakacak mı böyle alttan yoksa artık doğum başlayınca mı bakılıyor
Rmysalya Ben 41 haftada doğum yaptım kızımı, sürekli merdiven inip çıkıyordum normal doğumla sancim geldi
Aystsn Rmysalya merdiven inip çıkıyorum günlük hurma yiyorum neredeyse her gün n sıcak duş alıyorum egzersiz aktivng labor hareketlerini günlük yapıyorum pazar. T hatta 4 saat aralıksız yürüyüş yaptım ama yinede tık yok bizim kızda peşini braktım artık keyfi ne zmn istetse😂😂
heyzil06 39+3 oldum ara ara kasıklarım ağrıyordu bi kaç gündür ama geçiyor yalancı sancı mı yoksa üşütünce olan ağrı mı hiç bilmiyorum 🤷🏼♀️ suni sancı almak istemiyorum korkuyorum ondan 🥺 çatı muayenesi de olmadım doğum anında bakılıyormuş ebeler öyle söyledi 🥺 hakkımızda hayırlısı sağlıkla kavuşalım bebeklerimize inşallah 🤲🏼🥹🐣
Kubrabol0 Aystsn valla yürüyüş yer silme squat ahududu cayi hurma kac gündür yapiyorim hiç bir işe yaramamış geçen hafta 2 cm olan hala 2 cm acikliksanci hiç hissetmiyorum
Beyybiii 40+1 im rahim hala arkada fitille denicekler cuma günü fitil kullanıp rahimi öne gelen oldumu acaba
Aaaassss Beyybiii rahim önde dediğiniz nasıl oluyor anlayamadım ? Bugün doktorum sağlığı suyu gayet iyi bekleyelim kendi sancını dedi bekliyoruz o yüzden
Rmysalya Aystsn ben 8 kat gibi bir kattan bahsediyorum canım kayinvalidem 8.katta oturuyordu bende hergun inip cikiyordum