ayseennrr bu bünyeden bünyeye değişen bir şey öncelikle herkesin acısa da sizin acısı sızı duymama durumunuz olabilir mesela ben hissetmedim hatta bana iki kere yani doğumdan sonra da taktılar çünkü idrara çıkamadım doğumdan sonra artık idrar baskı yapıyordu yürüyemiyordum mecbur taktılar rahatladım ♥️