Nagihan1 uyuyamayan anneler birşey sormak istiyorum size ben, son 2 haftadır felan bende çok geç uyuyorum 3 4 olabiliyo, haliyle de sabah geç uyanıyorum, geç uyandığım için kahvaltıyı da geç yapıyorum, sizce bu bebeğime zarar verirmi? Korkuyorum bu konuda açıkçası, siz kaçta yapıyorsunuz kahvaltılarınızı.