cananhazal normal amelytlar yaşadım kişinin bünyesine göre değşr bu durum ben 3 kez genel anestezi aldım hemen ayılmştm normale geçtim birinde sdce bulantı kusmam olmştu skntı yaşamadm. Sezeryanı spinal oldum pek hissedilen bişi değl bende korkuyodm skntı yaşamadm saniyelk iğne zaten. Tek skntı 5ay oldu doğm yapalı belim sırtlarm ağrıyo hala geçer inşalla genel olmak istemedm çnkü bebeğimi doğdğnda gördm ve yanıma vermşlerdi zaten bişi hissetmiyosunuz ağrı sızı kesilme acı vs. Doğduğnu görmek o anda muhteşem duygu siz bılırsnz yinede tabi