Benim tam 11.haftada başlayıp 16. Haftada azaldı(diye düşünüyorum) akşam 2 sabah bir tane Prillam içmeden ayakta duramıyorum artık 1 aydan fazladır hiçbir şey yiyip içemedim kraker su bile çıkartıyordum serum takıldı hep arkadaşlarımın hepsi mide bulantısız geçirdi hamileliklerini çok imreniyordum onlara ama çok şükür bu hafta 17. Haftamdayım çok azaldı.. eğer mide bulantısı olmuyorsa bir sıkıntı yoktur merak etmeyin keyfini çıkartın, eğer ilerleyen zamanda başlarsa da 16-20. Haftalar arası geçiyormuş o zamana kadar prillam ile serumlar ile idare ediyorsunuz zaten bebişiniz daha sizden beslenmiyormuş depoları kullanıyormuş yani bir şey yemedim aman bebeğim aç kalır mı diyip her gün ağlamayın benim gibi :)) Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin