İlk gebeliğim de 9. Haftada başladı 16
İ. Haftaya kadar çektim. Bu gebeliğim de de 7. Haftada başladı 18. Haftadayım yemi yeni toparladım. Ayrıca herkeste olmaz ki mide bulantısı falan bazı hamile olduğunu unutur bu hamileliğim de şükür çok zorlamadı mesela sadece hafif hafif yoklardı