Hanife12_ keşke doktorlarımız da bu kadar olumlu düşünüp bize öyle cevaplar verse ne yazık ki bişey belli olmadan direk bizi korkutup üzebiliyorlar :(( o kadar üzüldüm yeni yıla hiç bu kadar kötü girmemistim ilk defa bu kadar üzülerek girdik :( ins daha güzel haberler alıp mutlu oluruz 🙏