Demir_bebek ya ne güzel canım 😍 ben Genesiste pınar tantekin diye bir doktor var arkadaş çevrem olsun aileden olsun çok kişi oraya gitti. Bayağı memnun kaldılar ona gidcem bakalım benim gebeliğimde riskli canım üç ay önce 6 aylık bebeğimi kaybettim maalesef 🥺 şuan da 6.haftama gircem bugün .işte bana doktor dedi bı dahaki hamileliginde serklaj yapılacak dedi bakalım hayırlısı olsun inşallah rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşaallah 🤲