Esrabeyza Eylemmmm anladım teşekkür ederim muayene o kadar arttıysa doğumu merak ettim açıkçası. Telefonla da bilgi vermiyorlar doğum fiyatlarıyla ilgili bir dahaki kontrolüme 3 haftamız var bakalım o zaman öğrenicez artık 😄
momyss Gülcan hanıma gidiyorum şimdilik memnunum zaten sezaryen olacağım doğumda da memnun olacağımı düşünüyorum
Merve060 Dün sordum doğum fiyatını ocak ayı içinde doğum olursa normal 9 bin sezaryen 10 şubat ve sonrası için normal 12 sezaryen 14 bin dediler😐