Greenmomy Herkese merhaba. Kurtköy Emsey hastanesi kadın doğum doktor önerisi olan var mı acaba ? Yada hastanede doğum yapanlar memnun kaldınız mı ?
Eylemmmm Greenmomy bende 7 aydır emsey takipliyim, doktorları çok iyi, ama parası da fazlasıyla artmış, muayene bugüm 765 tl olarak güncellenmiş 🫣
Aselhumaninannesi Greenmomy ebelerinden doktorlarına kadar harika bir hastane dogumhanesi tertemiz öyle insanı ürküten bir yeri yok doğum oluyor hemen yan tarafta aileniz bebeği camdan görüyor herkes guleryuzlu ilgili alakalı
Greenmomy Cayvarmiya benim için güler yüz çok önemli. Yani doktor eğer somurtkan olursa benim de modum düşüyor çok etkileniyorum. Gülcan hanım veya Canan hanım nasıl bu konuda ?
Aselhumaninannesi Greenmomy harika doktorlar hepside çok güzel ilgileniyorlar gözünüz kapalı kendizi onlara bırakabilirsiniz
Cayvarmiya Ben Gülcan hoca takipliyim her yönüyle çok iyidir, tek sorun doğum gece olursa gelmiyor , Canan hoca da harika doğum gece olursa geliyor
Esrabeyza Eylemmmm anladım teşekkür ederim muayene o kadar arttıysa doğumu merak ettim açıkçası. Telefonla da bilgi vermiyorlar doğum fiyatlarıyla ilgili bir dahaki kontrolüme 3 haftamız var bakalım o zaman öğrenicez artık 😄