Ygtzynp Likayolcusu iki erkek annesi olarak sana çok imrendim canım☺️ Bizim erkek denildi ve hiç değişmedi nasip
Likayolcusu Aylin4593 ayy nasip olur inşallah ikisi olmasada biri de erkek olsa bi kurban keserim 😃 3 çocuktan fazlası bu zmanda biraz zor
AsyaveAnnesiii Likayolcusu 12de bana erkek 14de kız 16da tekrar kız dendi yani değişebiliyor inşallah gönlünüze göre versin Allah 🌸🙏
Satinnst Likayolcusu merhaba aynı şeyi de bugün ben yaSadim 1 kızım var ve şuan iki kıza hamileyim. Biraz burukluk yaşadım. Erkek evlat da isterdim. Naptiniz alıştınız mı bu duruma. Sağlıklı olsun bu öncelik ama insan istiyor birde oğlum olsun diye