Burda çok kişi belki beni tanır cinsiyet öğrenmek için çok kişiye sormuştum 🥰 bir kızım var ikinci gebeliğim çift yumurta ikizleri biz eşimle daha çocuk istemiyıruz hatta 2 istiyorduk ikizler süpriz oldu tabi her insan ister hem kızı hem oğlu olsun geçenlerde dr gittim 12+2 dr her iksii de kız dedi kesin konuştu hatta ikişer kez baktı çok kız kardeş güzeldir benimde kız kardeşlerim çok ve çok memnunuz halimizden ama ne bilim sizce cinsiyetler kesinmidir böyle içim biraz buruk kimse burda yargılamasın daha çocuk düşünmediğimiz için yoksa kız çocuğu erkek çocuğu fark etmez bu zmanda zaten ikiz masrafını nasıl karşılıycağımızı düşünüyorum. 12 haftada kesin öğrenip sonra cinsiyeti değişen oldu mu?