Sedabassari1 Symaaas beta 161 çıktıktan 5 gün sonra falan kontrole gittiğimde kese görünmedi tekrar kan tahlili istedi doktor , 1617 cıktı , endişelenmeli miyim 😒
Symaaas Sedabassari1 ya doktor değilim kuzum tabiki sadece bildiğim şeyler hakkında yorum yapıyorum onuda 2 beneğimi kaybettim bir oğlum var yine hamileyim hani nasıl diyim araştırmayı ve doktoruma soru sormayı çok seven biriyim çevremde hemşire arkadaşım çok ama artış beklenenden düşük maalesef fakat herşey allahtan bekle bakalım nolacak
Aslaninannesi01 Sedabassari1 iki günde iki kat artisy beklenir sizinkide güzel artmış kese bazen 3000 üzeri de gözükebilir hayrlı olsun endişelenmeyin
Iremalya2 EzoGelinn cankm ben de gebeliğimi 590 la öğrendim görünmemesi çok normal benimki de görülmemişti 5,6 gün sonra tekrar doktora görün kan testi ver betaya baksınlar görürler hayırlı olsun sağlıkla büyüsün benim ki şu an 31 haftalık 🥰🥰