Merhaba tatlis anneler ve adayları 🥰
6 gün gecikmem var , bugün polikliniğe gittim ve doktor muayenesinde kese görünmedi.
Vajinal ultrason da çok minik birşey olduğunu söyledi doktorum ve filmi verdi elime.
Rahîm duvari 18 olması gerekiyor senin21 dedi
Sen büyük ihtimalle hamilesin dedi.
Sonucumda referans 0-5.3 değer 592 çıktı. Doktorum henüz görmedi.
Sizce hamilelik durumu nedir