minikmucizeemaak ummuhan3 Sen ovulasyonlw yaptın sanırım canım ben uygulamadan baktım geçen ay kimyasal gebelik yaşamıştım inşAllah bu ay güzel haberler alırız bebeklermizin 🤲🏻❤️
Bnurr minikmucizeemaak Benim de adetim düzenlidir ‘takvim’ uygulaması adetimi ve yumurtlama günümü takip ediyordu kolaylık oldu benim için 4. Ayda hamile kaldım cok şükür takvimi takip ederek Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayi nasip etsin 💖
minikmucizeemaak ummuhan3 Ben geçen ay kimyasal yaşadım bu ay deneyeyim olmazsa bidahaki ay alırım dedim bakalım inşAllah. Gerek kalmaz ❤️