minikmucizeemaak Kızlar düzenli adwt olan biriyim her ayın 15 inde adet oluyorum ovulasyon testi kullanmadım uygulamaya göre 1 i yunurtlama günüydü gecesi değerlendirebildim. Bilgisi olan biri yardımcı olabilir mi yumurtlama ne zaman olur ?
Miya-m minikmucizeemaak bende iPhone’nun kendi sağlık uygulamasından takip etmiştim. Doğurganlığın yüksek olduğu dönem 4-5 gün oluyor o günleri değerlendirin :)
Edasak5 minikmucizeemaak sana tavsiyem adet bittikten 7. Gün sonra başla ilişkiye 1 gün var 1 gün yok şekilde 1 haftadan daha fazla değerlendir bu şekilde ovulasyon takibi testi yoksa
Tucemsiiii minikmucizeemaak uygulamaya göre yumurtlama takibi yapılmaz bence ya her ay yumurtlama günleri farklı olur
Miya-m minikmucizeemaak sağlık uygulamasında adet döngüsü izleme olarak geçiyor orada var. Adet tarihinizi giriyorsunuz kaç günde regl olduğunuzu vs. Doğurgan döneminizi gösteriyor
minikmucizeemaak Edasak5 Bu ay adet bittikten sonra yani 2 3 gün önceye kafar sürekli o şekilde değerlendirdim bakalım🤲🏻❤️
Hamile_Teacher minikmucizeemaak Benim reglim bittiği günden itibaren ovülasyon testim pozitif çıktı 25 aralık -5 Ocak arası sanırım
ummuhan3 minikmucizeemaak 1 ocak yumurtlama gördüm testte canim 14 ocak yada 15 ocak regl tarihim olmalı diye düşünüyorum
arirangg minikmucizeemaak Adetin düzenli ya kaç günde bir adet oluyorsan o kadar günden 14 gün geriye gel. Adet gününün 14 gün öncesi senin yumurtlama günün. Ayrıca yumurtlama başladığı zaman çok yoğun akıntıların olur. Islaklık hissi yapar. Bu akıntıları takip et
minikmucizeemaak ummuhan3 Sen ovulasyonlw yaptın sanırım canım ben uygulamadan baktım geçen ay kimyasal gebelik yaşamıştım inşAllah bu ay güzel haberler alırız bebeklermizin 🤲🏻❤️