Benimde işte 2 aydır kanamam var 2 haftalık gebeyim kesenin arkasında 4 cm den fazla kanama alanı var ara ara çok kanamam oluyor ama bebeğin kalp atışları normal banada 3 günde bir iğne ve günde 3 tane progesteron verdi doktor ben ve bebeğim direniyoruz 😔 inşallah Allah’ın izniyle sağ salim kucagima Almak nasip olur bundan önce bir kimyasal gebelik ve dış gebelik geçirdim