sorybaby Vera09 o kadar kötü başlıklar oluyor insanlar da çok kötülüyor o yüzden canım çok sıkılıyor bu konuya çok korkuyorum maalesef
Vera09 sorybaby bence normal doğum için olan başlıklr daha korkunç 🙄 ben mecburi sezaryen oldum iyki de olmuşum
Deletedmom_33 sorybaby Çevreyi dinlersen daha da çok korkarsın. 10 doğum yapsam hepsinde sezeryan olurum o kadar rahat benim için
ed26 Melikemom yazdıklarınızı takip ediyorum da merak ettim erdemli devlet hastanesinde mi oldunuz doktorunuz kimdi acaba?😊
Deletedmom_33 sorybaby evet sade kapatırken bulantım oldu o zorladı biraz haricinde birşey olmadı zaten 24 saate ayaklandım. 5-6 saate gaz, WC sıkıntım kalmadı. Tamamen 1 haftaya istediğim gibi yatıyordum, hareket ediyordum
sorybaby Deletedmom_33 ay maşallah inşallah benimde rahat geçer ya yarım mı vermişlerdi narkoz size acaba bende olursam yarım istiyorum da bebişi görmek için bide tarihi siz kendiniz mi belirliyorsunuz
Ayse_4646 sorybaby 2 kez sezaryan oldum çok memnun kaldım ilki özelde oldu 2. Devlette ona rağmen çok rahattı hiç yatmadım eve geldim. Ne sancı ne sizi çektim. Biranda oldu bittibeklemeden. Çok düşünmemeye çalış. Allahim cesaret veriyor günü geldiğinde
sorybaby Ayse_4646 maşallah size de inşallah benim de güzel geçer yarım mı vermişlerdi narkoz size devlette nasıldı bide iyi bakıyorlar mi
Deletedmom_33 sorybaby yok bana 37+1 de ,38+4 14 Şubat için gün verdi en erken 38+2 de alırım dedi o günde cumartesi idi. Zaten ertesi gün gece 37+2 de tansiyondan sezeryan oldum. Spinal oldum ben belden. Genel anestezi almazdım deseler de
Ayse_4646 sorybaby belden uyuşma olmuştum. Ameliyathane ekibi çok sıcak kanliydi hep destek oldular.sohbet ettiler benle sürekli hiç böyle beklemiyordum. Anestezi yapılırken fark etmedim bile sivilceni siksalar sirtindan o daha çok acır emin ol. Hemşireler de öyle ilgililerdi. Memnun kaldım inşallah sende memnun kalırsın. Çok rahat geçer. Sağlıkla sihatle yavrunu alırsın kucağına.