sorybaby
Canım seni o kadar iyi anlıyorum ki , çok güzel ve kolay normal doğum yapabilecekken, 31.haftamda gebelik kolestazı çıktı ve 35+4 sancı ve 2 cm açılmam nst de çıkınca acil alındım . Ama şöyle sen ve bebek için hangisi daha iyi olacaksa boşver öyle olsun doktorunu dinle . Bana en son 37 yi bekleriz dedi değerlerim düşmedi 36 da alalım dedi . Bebeğim erken gelmeye karar verince acil 35. Haftada doğum yaptım
Korkulacak birşey yok evet bir ameliyat oluyorsunuz kolay değil ama iyileşmek sizin elimizde . Ben kalkmaktan çok korkuyordum ama korkulacak birşey yokmuş . İnanın kalktığımda ağrılarım geçti ve kendime geldim
Size tavsiyem bol bol yürüyün . Ben 5.gün toparlamıştım eşimle markete gidip alışveriş yapmıştık düşünün
İnşallah sizinde kolay olur 🙏🏻🌸