aaaa-123 valla bana arkadaşım ebe olunca sorduğumda şehir hastanesinde güzel doktorlar var dedi halime göktepe ve mete bertizoğlunu dedi herkes halime hanıma takipliydim 15. Haftamda o doğum iznine ayrıldı halen gelmedi diye biliyorm o an melike hanımı da duydum gittim memnun kaldım 39. Haftam bitcek gayet iyiyz. Ha devlet olnca randevu sıkıntısı var ama ben kuzenim haftasonu mhrsden al diyince sabah 10 da girip alıyorm her zmaan sıkıntı yaşamadm o yüzden 😂 ama nur gözdeyi övmüşlerdi ona bir kere gttm kendisi ilgilenmedi asistanı bakıyordu bidaha gitmedm. Meteye gidenler var çevremde çok memnunlar 😊 bende melike hanımdan memnun kaldım. Özeller nasıl bilmiyorm ama hastane olrak da güzel diyor herkes odası falan annem ameliyat oldu kadın hastalıklarndan o zaman kaldım bende bependim tek kişilik oda herşey içinde güzeldi