@Alimenur Benimde 12+1 ilk gebeliğim cinsiyetini erkek olarak tahmin ediyorum çünkü rüyamda falan çok görüyorum, içime de o şekilde doğuyor. Zaten 9 haftalıkken Kızılay hastanesinde Tuğba Sekmenli doktoruna acilden yönlendirmişlerdi o baktığında erkeğe benziyor demişti bakalım nasip 😂🐣