Efincimina benim de adetimden 13 gün geçti bugün doktora gittim bir sıkıntı çıkmadı beta verdim normalde hep sıfır çıkardı ama bu sefer 1.3 cikti doktor gebelik yok dedi adet olunca klomen kullanmaya başlayacağım ama hiçbir şekilde ne adet nede hamilelik belirtim yok sonuç ne olacak merakla bekliyorum 🤣😃 inşaAllah sizler hayırlı sonuçlar alırsınız