Efincimina Kızlar adete 8-9 gün kala kan verdim 1.20 çıktı Zaten istiyoruz Bugün adetim gecikeli 3.gün üç gündür aşırı derece adet ağrısı var ki normalinde olmaz adet günü çok az ağrım olur o anda adet olurum birde göğüs hassasiyeti var test yapsam çıkar mı
Efincimina YaseminBatrk ya aşkım dediğim gibi 3-4 gün önce adet ağrısı başladı ama nasıl ağrıyor varya dedim yok ya yoktur olurum kesin derken hala tık yok bakim ay dur test yapim ya haber vercem birazdan 🤭😂
prensannesii_ Efincimina ay bnde merak ettim kaset test yapta haber et bizede :) Rabbım sevindirir ınsallah canim
Caglali Efincimina ben de şuan aynı durumu yaşıyorum ne yapacağımı bilemedim, normal erken gebelik testi yapıyorum birşey yok kan versem olur mu ki? Ve adet gecikmenin 1 günü peçete akıntı ile 2 küçük damla kan geldi
Tugce3561 Caglali yerlesme kanaması olabilir benimde aynı sekilde olmustu üzülmüstüm regl oldum diye hatta sonrasında devamı gelmeyince kostum test yaptım ve pozitif cıktııı
Sibel_a34 Caglali benmde sizin gbi 4.gün geckmem peçetede az o kdrki renk çıkyr ovulasyn testi wardı ewde dendm çift çizgi çıktı ama yinde emin olmk için sabh sağlık ocağına gidecm
Caglali Sibel_a34 bende birşey çıkmadı ya, geç döllenme olur mu bilmiyorum da yarın bende sağlık ocağına gideceğim 🥺🤲🏻
Sibel_a34 Caglali rabbim nasip eder hepimze inşlh 🤲🏻🤲🏻Bende yarn sabh gidcm sonçlr çıknca burdn habrlşlm canım