Damlaaaa bende yillarca panik atak hastasiyim sandim meger ankisiyeteymiş... Ölüm korkum hic olmadi bilakis atak oldugunda ölsem kurtulsam dedigim anlar oldu... Kendimden gecip bayilma hali yasadigim... Evet panikliyorum ama ölüm korkusundan degil cok degisik bir duygu yasamayana sacma geliyor ve sonrasinda elim ayagim kalkmiyor afedersiniz bagirsaklarim bozuluyor ve istifra dahi iciyorum... Hic ilac icmedim hep başa cikmaya calistim ta ki simdi hamileligim olana kadar şan dogum gozumu korkutuyor hatta şeker yüklemesinde bu atagi yasadim ve doktorumda korkttu... Sizin sürec nasil bilmiyorum ama dogum icin yaptiginiz aciklamadan dolayi tesekkur ederim biraz olsun rahatladim⚘