Kızlarrrr benim 38. Haftam bitmek üzere bebiş 1 hafta önde gidiyor yani doktora göre 39 bitiyor. 40. Hafta sonunda çocuk gelmezse doğumu başlatmak pazartesi yatış yapıp fitil verecekmiş sonra suni.
Ne sancım var ne açılmam sadece yumuşama var. Buna benzer doğum yapan var mı
Normal istiyorum