Betul0707 bende 30. Haftaya giriyorum. Kontrole gittiğimde söyledim herhangi bir risk oluşursa yaparız şuan için gerek yok dedi sizin riskli miydi acaba? Sırf psikolojik olarak rahatlamak için yapsalar ne güzel olur diyordum kendi kendime çünkü çok ani gelişebiliyor sanki bu erken doğum riski vs yine kötü düşünmemek lazım tabi ama insanın aklına geliyor bu tarz endişeler