Asyabuse Ozcankbra allah allah niye vurulmasın ki benim arkadaşa 36da vurdular tek gebelikti. Ben de son muayenemde dedim hocam vursak mı gelişsin ciğerleri 🙃🙃 meğersem o iğne 3 kere mi vurulabiliyormuş ve vurulduktan sonra 15 gün etki süresi varmış şimdiden vurursak haklarımızı boşa harcamış oluruz dedi. Sizin maşallahınıx var zaten haftanız gayet iyi sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza 🙏🏻
Ozcankbra Asyabuse aminn inşallah 🤲 doktorum ciğer geliştiriciyi öyle çok seven biri değil sanırım bilmiyorum bende çok çok gerekli olduğunda yapıyoruz demişti ben erken zamanlar istediğim zaman 😅 yapılsa tabii ki çok iyi olur ne yapılsa kâr benim için ama doktorumun görüşü böyle boynumuz kıldan ince 😇
Asyabuse Kubraa033 ultrasonda yanlış ölçebiliyor inşallah sağlıkla dünyaya gelirler vaktinde gelirler 🙏🏻 ikizler bazen arayı açıyor bazen yine yaklaşıyorlar sonuçta iki ayrı vücut birebir aynı ilerlemelerini bekleyemeyiz
Sisife Ben de 33+6′dayım. Yılbaşı gecesi sancı sebebiyle yattım iki gün hastanede. 29. Haftada da yine sancı ve kısalma+açılma sebebiyle yatmıştım iki gün. Doktorum 36+1′e gün vermişti, 35+1′e çekti doğum tarihini. 9 gün var. Dursunlar diye dua ediyorum.
RehoGelin Ozcankbra aayy benim doktorum da öyle magnezyum başlamayacakmıyız diyorum onu içeceğine bol su iç diyor. Bu haftalarda ciğer geliştirici vurulsak mı her ihtimale karşı diyorum çünkü 34ü görsek kâr dedi kendisi ama yok ben taraftarı değilim diyor anlamadım. Şeker yüklemesi de yaptırmadı.
Miniktirtil İki ay önce doğurdum 😅 buralar alev aliyo kızlaaaar kizlaaaar 🤦🏼♀️ ikiz hamileliği de zor doguruncada zor Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kavuş bebislerine ❤
Sisife Kubraa033 evet, 36+1′de de doğsalardı her türlü girerler dedi doktorum. İkiz bebeklerin kan şekeri düşüyo filan dedi.
Miniktirtil Kubraa033 yok yok güzel fakat biraz zor günler bekliyor ama inanın bunun her zerresine değiyor Rabbime bin şükür bizlere ikizleri vermiş 🤲❤😍
Miniktirtil Sisife yorumunuzu görünce yazma gereği hissettim endişe duymayın diye. Ben 36+1 de doğurdum tek yumurta ikizlerimi ve çok şükür beş dakika bile kuveze girmediler. Taktir tabiki Allahin kuvoz aman aman kötü bisi tabiki değil ama endişe edip doğuma aklınızda kötü düşüncelerle girmeyin. Hayirli dogumlariniz olsun inşallah 🤲
Morning-star Kubraa033 30+1deyiz biz de. Bi sorun yok şimdilik ama ne olacağı da belli olmuyor iste. İnsallah 35 36lari görürüz hepimiz saglikla🙏🏻☺️
Kubraa033 Morning-star aynen cnm hiç beklenmedik andada gelebilirler insAllh 35 olsam doktora derim alın diye herhalde
Morning-star Kubraa033 evet ya 30dan sonra her geçen gün kar bizim için. Benim doktor 37+larda alırız eger dururlarsa diyor. O günlerin hayalini kuruyorum 🤩
Morning-star Kubraa033 çift yumurta oğluşlar canim. Birine 1400 birine 1600 dedi iki gun önce gittiğimde ama ne kadar doğru bilemiyorum. Seninkiler ne kadar olmuş ☺️