OzgeSrc ben Cok hevesim vardı böyle yapmak ama herşey hesapladıgımız gibi olmuyormuş eşimle ayrılıyorum doğumu mu eşimden ayrı yaptım ve isim koyamadıgımız için yapamadım acil doğumum oldu bunlar hoşuma gidiyor du istediğim olmadı bunları görünce Cok kötü oluyorum
Bu arada Cok güzel sağlıklı giysin bebiş 🥀