
Adyokisimsiz merhaba gıdısata göre karar vermelısınız ssvd doktoru bulduysanız şayet onla görüştükten sonra kendınız sağlıklı sekılde karar verırsınız ben çok ıstıyordum fakat hem doktor cok iç açıcı konuşmadı 29haftamda görüştük daha sonra da pskolojık sıkıntılar yaşadım baya bı suan 33+1ım ssvd vazgectım 38haftanın ıcınde sezeryan olucam nasıpse çünkü daha beklıcek gucum de kalmadı o yuzden daha yolun basındasın tabıkı ssvd derdım ben ama ne yaşayacağız zaman ne gösterecek bılemıyorum hayırlısı nı dile hayırlısı olsun ınsallah hakkında ney hayırlı ise o olsun 😎