OzgeSrc Merhaba Happy momun Güzel Anneleri🌸 bebislerimiz icin yaptirdigimiz Hastane cıkıslarını paylasalim 🌸 henüz yaptirmamiş olanlar icinde fikir olsun ❣️
gbdl2023 OzgeSrc çok güzel sağlıcakla giysin İnsAllah 🙏🏻🙏🏻 bende buna benzer beyaz bi takım yaptırıyorum daha gelmedi siz nerden yaptırdınız 😊
Zln2152 OzgeSrc maşallah çoook tatlı biz daha yolu yarılamadık henüz hastahne çıkışları yok ortada 🙈😂
OzgeSrc gbdl2023 insallah canim cok saol ❣️ hepimizin bebekleri saglikla giysin🌸 ben instgramda hobidik baby kids sayfasina yaptirdim 😅
OzgeSrc aseldurununannesi_ oyyyy cokkk tatli olmuş 🥰 saglikla giysin prensesiniz 🌸 sizde duru koyuyorsunuz 😅
Nazlican46 OzgeSrc bende oraya yaptiricam da parayı önden istiyorlar guvenememistim bide şey sorucam bu yaptırdığıniz hastane çıkış seti mi oluyor doktorlar tulum giydirmekle ugrasmiyorlarmis galiba tulumu odaya geçince siz giydirin diyorlar
OzgeSrc Btlklnc cok şirin olmuş 🥰 saglikla giysin bebeginiz insallah 🌸🤲 bende yaptirmayacaktim ama ilk kizima yaptirdim buna haksizlik olmasin dedim😅
OzgeSrc Freshmomy tesekkur ederim🌸 bu kaşkorse kumaş kalitesini cok begendim bazi yerlerde sayfayi kotulemislerdi acikcasi korkarak aldim ama inanin siparisi verdim ertesi gun kargo yaptilar cok begendim ❣️😊 sayfalarinda baska kumas secenekleride var
aseldurununannesi_ Freshmomy kumaşı pamuklu yumuşak çok beğendim baskılar belki zamanla solar ama zaten az giyecekler 450 TL hepsi 12 parça idi ☺️
OzgeSrc Minikalbim111 oo gec bile kalmissiniz hemen hazrlayin😟 son evreye girmissiniz heran hersey olabilir cantaniz hazirda dursun
yagmur089 Minikalbim111 gec bile kalmissiniz hazirlayin hemn derim yani heran hersey olabiliyor bende 28 haftada baslicam inşallah