xBusrax babada imkansız geldi çok mu tatlı yedin dedi ben bu hafta azda olsa dikkat ettim daha önceki haftalarda çok tatlı yerdim buna rağmen bebek öyle olmuş devletteki başından savdı acil doktoru hemen hızlıca bakıp bi sıkıntın YÖK dedi acilden girdim sancım var diye iki dakka bi ultrason cihazını değdirdi bebek hareketlerini hissetmezsen gel dedi😞 nst felan güzelmiş onlar Doğum için hastaneye geldiğimde bakıp çatıma bebeğin kilosuna felan öyle karar veriyorlarmış sezeryan yada normal Doğum diye tekrar özel hastaaneye gidicem