Lalintos Mervisss bebek hareketliyse gelmez hemen diyorlar nerdeyse 2 aydır var bende sizdeki belirtilerden
Mervisss Lalintos normalden çok daha fazla hareketlilik vardı en azından 37 sonunda falan dogsun istiyorum çünkü anne karnında geçirdiği günler daha iyi
Lalintos rileyss benim de son tarih 1 Kasım beklemedeyiz..Bence biraz yorulmak gerekiyor yata yata gelmez bebişler
rileyss Lalintos valla yokus cıkıyorum, merdiven cıkıyorum, temizlik yapıyorum, squat yapıyorum, hurmadan tiksinmeme ragmen yiyorum ama yok 😂
Deniz34 rileyss aynen sadece bebek karnımda sertleşiyor bi yere toplanıp bu kasılma oluyomuş onun dışında ağrım felan yok🤷♀️
Deniz34 Lalintos Doğumda eşinizin olması çok güzel en iyi destekçi olacaktır size bende yürüyüş yapıyorum ama belirti YÖK
Lalintos Deniz34 inşallah🙏 Zamanı vardır bebeklerimizin belki..Benim bebeğimin kafası biraz büyük doktorum normal doğumdan endişe ediyor biraz daha beklersek🙄Hayırlısı olsun herkes için..Ahududu yaprağının çayı da açılmayı sağlıyormuş diye duydum bir araştırın isterseniz
Deniz34 Lalintos benimde çatım darmış en fazla 3.500 kiloluk bebeği dopurabilirmişim o yüzden bebek kilo almasın diye tatlıdan karbonhidrattan kaçınıyorum bir an evvel gelse keşke😩 Eşime yarın aldırıp denicem daha önceki postlardan okumuş araştırmıştım
YelizMami Deniz34 şuan da kaç haftalıksınız ve bebeğiniz kaç kilo acaba ? Bende 2 hafta önce doktora gittim bebegim 2.800 dü kilosu perşembe günü kontrolüm var kaç kilo oldu merak ediyorum 3800 ve 4000 kilo olursa normal Doğum yapamazsın dedi doktorum kızlar sizce bu son anda belli olmaz mı şimdiden belli olur mu
Deniz34 YelizMami geçen hafta gittim 37+6 da bebeğim 3.030 du bu bu gün gittim bugün 38+6 oldum 3.650 dedi şaşkınlıktan kafayı yicem bide dikkat etmeye çalıştım nasıl olabiliyor ya bide 3.500 lük bebek doğurabilirsin demişti nasıl olur ya benim bebeğim bi haftada en fazla 160 gram aldı bu zamana kadar ama bu nasıl olabiliyor sezeryana olmak istemiyorum moralim çok bozuk ayrıca bu günler bebeğin kilo alımının yavaşladığı günler
Minnakkkk kasimannesi 37.haftamdayım artık hamılelıkten skldım dogsun dıye bakıyorum 😀 ara ara sancılarım ve kasılmalarım oluyor ama gecelerı rahat uyuyorum en azından 😀 ben uyuyorum ama eşimi uyutmuyormuşum of pufff derken bıde ağlıyormuşum ama ben hatırlamıyorum mışıl muşıl uyuyorum ve sabah enerjık uyanıyorum 😀 şeker hamurundan kurabıye yapıcam acaba erken mı ki bayatlamıyor ama yıne de bılemedım
Feyz-al Deniz34 aynen ben de 38 .6 oldum bugün bir an önce gelsin istiyorm. Bazıları daha var dedikçe sinirleniyorm hatta 😊 . Gelsin bebişler artık
YelizMami Deniz34 bende aynı durumdayım endişeliyim normal Doğum istiyorum ama bebeni büyük çokta dikişim olsun istemiyorum Allah yardımcımız olsun ya bende yarın doktora gidicem bakalım kaç kilo oldu merak ediyorum
xBusrax Deniz34 bir haftada 600 gr alabilir mi bebek ya cok şaşırdım 😮 acaba yanlis ölçüm falan mi oldu
Szzs Bugün tam 35.haftam.Çalışmaya devam.Normalen korkuyorum tam açilma olmayıp suni cekicem vs diye.Bide hic egzersiz vermediler.Siz neler yapıyosunuz?
Deniz34 xBusrax bende anlam veremedim kafayı yicem bu gün devlete gittim oradan çıkıp orası da pek ilgilenmedi ben sezeryan olmak istemiyorum çatım darmış bi hafta önce 3.030 du gayet güzel doğururum diyodum. Şimdi böyle bişeyle karşılaştım acaba doktor sezeryan için mi böyle diyo acaba dedim devlete gittim gitmez olaydım. Acilden girdim resmen içeriyi altın gününe çevirmişler dedikodu bi Güleryüz YÖK emir verir gibi konuşma çıkana kadar sabrettim😫 oradan birini çatı muayenesi yapıyorlar kız bağırıyor. Oradan bi görevlide 19 yaşında hamile kalmış hamile kalmayı biliyo işte burda böyleyse doğuramaz da kafayı yedim şişene ya kim ne zaman hamile olmak isterse olsun. Çok doldum kusura bakma moralim çok bozuldu bu gün 😔
YelizMami Deniz34 ne kadar ayıp ya insanlar bi değişik canm başka özele git bi muane ol ama doktor neden yalan söyleşin banada çatın dar dedi suan kaç haftalıksın tam ve Bebek kaç kilodu yarın gidicem bende
xBusrax Deniz34 Allah Allah ya o nasıl muamele öyle 😮 peki muayene olamadin mi kilosu icin bir sey demedi mi devletteki doktor? İstersen özelde baska bir doktora git bakalım ben de cok şaşırdım 1 haftada 600 gr imkansiz gibi geldi bana sanki
ardengunes MerveTuranTzn evet normalde 2 hafta önde gidiyorduk 32 de 2.500 du kilosu 35 te 2700 olmuş boya gitmiş ben az kilo almış diye korkmustum doktorum bacak boyu falan uzun boya gitmiş ondan kilo almamış dedi bugün kontrol vardı 36 olduk 3.069 olmuş çok şükür dert olmustu😊
Bahar46 Serii bana da doktor sezeryan dedi 2 kasım dedi bende 1 kasım doğumluyum bari 1 kasım olsun dedim inşallah haftaya doğuracağım bende 😂
Serii Bahar46 yaaaa 😍 nasıl denk gelmiş 😁 ben dua ediyodum hep 10 kasım olmasın diye bakalım yarın 1 kasım için pazarlık atacam 😂😂😂